Nepraleiskite mūsų nuolaidų pasiūlymų! Nemokamas pristatymas į paštomatus perkant virš 50 EUR.
Pristatymo ir grąžinimo sąlygos
Prašome atidžiai perskaityti šias Pristatymo ir grąžinimo sąlygas prieš naudojantis SKINSET elektronine parduotuve.
Šios Pristatymo ir grąžinimo sąlygos yra sudėtinė SKINSET Pirkimo taisyklių ir sąlygų dalis. Visos šiose Pristatymo ir grąžinimo sąlygose naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip SKINSET Pirkimo taisyklėse ir sąlygose nurodytos sąvokos.
1. Prekių pristatymas
1.1. Prekių pristatymas vykdomas Pirkėjo nurodytu adresu arba paštomato adresu visoje LR teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją.
1.2. Prekių pristatymo kainos:
1.2.1. standartinis pristatymas naudojantis kurjerių / paštomatų paslaugomis kainuoja 3,50 EUR;
1.2.2. prekės nemokamai pristatomos į paštomatus arba Pirkėjo nurodytu adresu tik LR perkant virš 40 EUR.
1.3. Prekių pristatymo terminai:
1.3.1. siuntos pristatymo laikas priklauso nuo prekių užsakymo laiko ir pristatymo tarnybos (paštomato ar kurjerio) nurodyto termino. Prekės pristatomos per 3 darbo dienas LR nuo sėkmingai pateikto užsakymo dienos;
1.3.2. po 17 val. apmokėto užsakymo išsiuntimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios darbo dienos;
1.3.3. prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau vykstant išpardavimui arba specialioms akcijoms;
1.3.4. visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimus, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (pvz., pašto ar kurjerių tarnybos kaltės).
1.4. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą (adresą).
1.5. Pasirinkęs pristatymą į namus ar biurą, Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei prekės yra pristatytos nurodytu adresu, o Pirkėjas prekių priimti negali, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.6. Šaltuoju sezonu, esant neigiamai temperatūrai, perkant produktus, turinčius sudėtyje vandens, rekomenduojama siuntą atsiimti iš paštomato nedelsiant.
1.7. Prekių pristatymo Pirkėjui metu, Pirkėjas privalo su asmeniu, pristačiusiu siuntą, patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
1.8. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją el. paštu info@skinset.lt, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, ar pateikta nepilna prekės komplektacija.
1.9. Jeigu Pirkėjas prekių pristatymo metu atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas. Ši suma už prekių grąžinimą yra vienašališkai Pardavėjo nuskaitoma nuo grąžintinos užsakymo sumos.
2. Prekių grąžinimas
2.1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas tokiomis sąlygomis:
2.1.1. tinkamos kokybės prekės per 14 kalendorinių dienų gali būti grąžinamos, tačiau:
● grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
● prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
● prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.1.2. tais atvejais, kai kokybiškas produktas Pirkėjui netinka (pvz., odos priežiūros priemonė netinka Pirkėjo odai, alergizuoja ir kt.), tačiau produktas jau yra atidarytas, grąžinti tokio produkto jau negalima;
2.1.3. kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas Pirkėjo lėšomis;
2.1.4. Pardavėjui sutikus, gali būti grąžinamos kokybiškos į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Mažmenines prekybos taisykles įtrauktos prekės. Kiekvienas toks atvejis nagrinėjamas atskirai;
2.1.5. teisė nutraukti Sutartį dėl kokybiškos prekės prarandama praėjus 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Pirkėjo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją;
2.1.6. norint grąžinti prekę, Pirkėjas turi užpildyti specialią prekių grąžinimo formą, pateiktą čia. Prie užpildytos grąžinimo formos Pirkėjas privalo prisegti prekių įsigijimą įrodantį dokumentą. Atitinkamai, užpildytą formą su pirkimo dokumentu Pirkėjas gali pridėti ir prie grąžinamos prekės siuntos.
2.2. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas tokiomis sąlygomis:
2.2.1. Remiantis LR CK nuostatomis dėl garantijų, Pirkėjas gali pateikti prašymą dėl bet kurios E-parduotuvėje pirktos prekės, jei prekės defektas buvo pastebėtas nepraėjus daugiau kaip 2 metams nuo jos įsigijimo, kai prekė su tokiu defektu neatitinka sudarytos sutarties sąlygų.
2.2.2. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis LR CK 6.363 straipsnio „Daikto kokybė ir pirkėjo teisės, kai jam parduotas netinkamos kokybės daiktas“ nuostatomis ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” ir pakeistomis LR Vyriausybės 2019 m. sausio 16 d. nutarimu Nr. 28 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“.
2.2.3. Pirkėjas, gavęs nekokybišką prekę, gali pateikti prašymą grąžinti, pakeisti ar atgauti pinigus už prekę el. paštu info@skinset.lt naudodamasis 8.1 p. nurodyta grąžinimo forma, papildomai pateikdamas nuotraukas, įrodančias defektą, dėl kurio teikiamas skundas. Nuotraukos turi būti padarytos taip, kad prie defektą turinčio produkto nuotraukoje turi būti aiškiai matomas ir įskaitomas pirkimo dokumentas, įrodantis, kad prekė pirkta būtent E-parduotuvėje.
2.3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos kaip buvo gauta. Jei už grąžinamą pirkinį Pirkėjas iš Pardavėjo buvo gavęs dovanų – jos taip pat turi būti grąžinamos.
2.4. Ne iš Pardavėjo pirktos ar Pirkėjo sugadintos prekės negrąžinamos.
2.5. Dovanos yra nekeičiamos nei į kitą produktą, nei į pinigus.
2.6. Jei padaroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Pirkėjui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo E-parduotuvei išlaidos.
2.7. Pardavėjas gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Pirkėjo įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta.
2.8. Visais prekių grąžinimo atvejais, Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes, siuntą siųsti per kurjerį ar paštomatą, nurodant tikslius Pardavėjo kontaktus. Už žalą, patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes, Pardavėjas atsakomybės neprisiima.
2.9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokios prekės gali būti išsiųstos Pirkėjui atgal apmokėjus siuntimo išlaidas. Jei Pirkėjas atsisako apmokėti siuntimo išlaidas, prekės yra saugomos 10 darbo dienų ir vėliau sunaikinamos.
2.10. Grąžinus Pardavėjui prekę, pinigai į banko sąskaitą grąžinami per 7 darbo dienas, o šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į Pardavėjo sandėlį dienos.
2.11. Pardavėjas turi teisę vienašališkai iš Pirkėjui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo Pardavėjo pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
2.12. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 7 darbo dienas grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
2.13. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą / skundą dėl el. parduotuvėje www.skinset.lt įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, internetinė svetainė www.vvtat.lt), arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
3. Baigiamosios nuostatos
3.1. Šios Pristatymo ir grąžinimo sąlygos nustatytos vadovaujantis LR teisės aktais.
3.2. Šioms Pristatymo ir grąžinimo sąlygoms ir santykiams tarp šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis LR įstatymais.
3.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
3.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Pristatymo ir grąžinimo sąlygas vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).
Atnaujinimo data: 2024-02-05